نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
منابع لبنانی از تداوم نقض آتش بس لبنان و پرواز جنگنده های اسرائیلی بر فراز بیروت خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع خبری از پرواز جنگنده های اسرائیلی برفراز بیروت و حومه آن و نیز بقاع خبر دادند.
این منابع به پروازهای ایذایی در الهرمل از سوی جنگنده های اسرائیلی نیز اشاره کردند.
همزمان پهپاد اسرائیلی شهرک النبطیه الفوقا در جنوب لبنان را هدف قرار داد.
همچنین منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک دیرسریان-الطبیه خبر دادند.
این حملات و اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای تداوم نقض آتش بس لبنان انجام می شود.
رسانههای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پنتاگون در حال بررسی انتقال پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه به سرزمینهای اشغالی است.
اوکراین شب گذشته حملات پهپادی گسترده ای را علیه یک منطقه در جنوب غرب روسیه انجام داد.
در گفتگوی رئیس جمهوری لبنان و همتای آمریکاییاش، دو طرف درباره توافق چارچوبی، اجرای تعهدات، خروج اسرائیل از جنوب لبنان و حمایت واشنگتن از لبنان رایزنی کردند.
سنتکام تجاوز مجدد آمریکا به ایران و نقض آتش بس به دستور مستقیم ترامپ را تایید کرد.
Δ