نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
روزنامه گاردین نتانیاهو را بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا دانست.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا است. پیامدهای این توافق ممکن است نه تنها آینده سیاسی نتانیاهو را تحت تأثیر قرار بدهد بلکه به حمایت های بی قید و شرط آمریکا از اسرائیل نیز پایان بدهد.
در این گزارش آمده است: نتانیاهو که منطقه را زیر آتش قرار داده با موضوعات منطقه ای از غزه گرفته تا لبنان و ایران بر اساس یک اصل یعنی خشونت بی حد و حصر و غیر قانونی و وخیم کردن اوضاع برخورد می کند.
در ادامه این گزارش تاکید شده است: اوج این موضوع در جنگ افروزی علیه ایران دیده شد اما این جنگ با شکست در تحقق اهداف اصلی یعنی براندازی نظام ایران یا از بین بردن برنامه های هسته ای و موشکی به پایان رسید. اسرائیل تاوان کشاندن آمریکا به این جنگ علیه ایران را می پردازد چرا که کاخ سفید و بخش زیادی از افکار عمومی در آمریکا کابینه اسرائیل را مسئول آغاز جنگی می دانند که با وعده های پوچ همراه شد.
بر اساس این گزارش، روابط دو طرف شاهد تنش های بی سابقه ای است.
با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه تماما با چراغ سبز آمریکا و ترامپ انجام می شود.
حزب الله لبنان در سایه استمرار اشغالگری صهیونیست ها در جنوب لبنان، تاکتیک های جدیدی را برای فرسایش دشمن و وارد آوردن تلفات انسانی و مالی به آن در عرصه میدانی به کار می گیرد.
وزارت دارایی چین استفاده از محصولات ساخت ۴۶ شرکت آمریکایی را ممنوع اعلام کرد.
رئیس جمهور آمریکا با مطرح کردن مجدد انتقادات خود علیه نخست وزیر ایتالیا بر آتش این بحران دو جانبه دمید.
وزارت کشور قطر اعلام کرد این انفجار در داخل یکی از کارخانههای منطقه رأس لفان رخ داده است.
Δ