نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
وزرای خارجه ایران و عربستان در گفتوگویی تلفنی، ضمن بررسی آخرین روند مذاکرات و تحولات منطقهای، بر تداوم رایزنیها و تقویت همکاریها برای دستیابی به نتایج پایدار تأکید کردند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه طی یک تماس تلفنی گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی، بر اهمیت تداوم رایزنیها، حفظ کانالهای دیپلماتیک و تقویت همکاریهای مشترک بهمنظور حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سفری فشرده به باکو، دقایقی پیش وارد تهران شد.
وزیر خارجه روسیه با اعلام حمایت از مذاکرات جاری میان ایران و آمریکا، از آمادگی مسکو برای مشارکت در تدوین یک توافق جامع و حتی چارچوبی گستردهتر با حضور همسایگان ایران خبر داد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل پس از ۹۸ جلسه دادگاه، به ارائه ادله خود در پروندههای فساد پایان داد.
نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر در سفری به عمان با سلطان این کشور دیدار و درباره تقویت امنیت و ثبات منطقه گفتوگو کرد.
Δ