نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
شیراز-معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اعلام کرد: از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت فعالیت تمامی ادارات استان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود.
گرمسار- فرماندار گرمسار از آغاز فعالیت قرارگاه عملیاتی ویژه تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و گفت: حتی یک مورد تخلف صنفی حوزه سلامت مردم قابل قبول و توجیه نیست.
میناب – اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در سفری ۲ روزه به استان هرمزگان، با هدف نظارت فنی و بررسی مشکلات آموزشی این استان شامگاه چهارشنبه وارد شهرستان میناب شدند.
نوشهر – مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس گفت: از مجموع شهدای کشور، حدود ۳۴۴ نفر دانشآموز و ۱۰ درصد شهدا معلم و دانشآموز بودند.
شیراز- استاندار فارس با تأکید بر نقش مردم و مدیران در پایداری شرایط کشور، گفت: در شرایط حساس نیز هیچیک از طرحهای عمرانی و خدماتی استان متوقف نشده و روند توسعه با شتاب ادامه دارد.
مشهد- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در طول جنگ اخیر در یک دوره ۴۰ روزه بیش از ۳۰ هزار داوطلب متخصص به سازمان بهزیستی پیوستند.
اراک-استاندار مرکزی گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز در منطقه درهگردو اراک پیش بینی شده است.
ازنا- استاندار لرستان گفت: نگاه متوازن و همهجانبه به مناطق مختلف استان در دستور کار قرار دارد.