برگزاری ۵ شب عزاداری در دانشگاه تهران

هیئت دانشجویی اصحاب الحسین (ع) دانشگاه تهران به مدت ۵ شب مراسم عزاداری دهه دوم محرم را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری دهه دوم محرم و پیشواز وداع با امام شهید امت در هیئت دانشجویی اصحاب الحسین (ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این مراسم به مدت پنج شب با سخنرانی حجّت‌الاسلام محسن قنبریان و با نوای ذاکرین اهل بیت (ع) مهدی رسولی و مصطفی اللهیاری از هشتم الی دوازدهم تیرماه در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی ه از نماز مغرب و عشا برگزار می شود حسینیه کودک برقرار است و انتهای مراسم دسته عزاداری تا سردر دانشگاه تهران برپا خواهد شد.