نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
سخنگوی وزارت خارجه با استناد به آمار نهادهای آمریکایی، از گسترش ناامنی غذایی در آمریکا انتقاد کرد و مدعی شد واشنگتن پس از توقف انتشار گزارشهای رسمی، صورتمسئله گرسنگی را پاک کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در فضای مجازی، راجع به وضعیت گرسنگی در آمریکا نوشت: آمریکا خود به شدت نیازمند احسان و خیرات برای حل مشکل گرسنگی است. طبق گزارش “سازمان جهانی آموزش خدمات گرسنگی” (World Hunger Education Service)، «در ایالات متحده، بیش از ۴۷ میلیون نفر، شامل یک نفر از هر پنج کودک، از دسترسی به غذای کافی برای یک زندگی سالم محروم هستند. از سال ۲۰۲۰ تاکنون، تعداد افرادی که با ناامنی غذایی مواجهاند، ۴٫۲ میلیون نفر افزایش یافته است.»
طبق گزارش سازمان “تغذیه آمریکا” (Feeding America)، «چهل و هفت میلیون نفر آمریکایی با ناامنی غذایی روبرو هستند — و هر روز با چالش گرسنگی و تبعات بهداشتی و اجتماعی آن دستوپنجه نرم میکنند.»
البته خبر خوب این است که مدتی است مقامهای آمریکایی دیگر نباید چنین آمارهای ناخوشایندی را ببینند چون بعد از ۳۰ سال گزارشدهی مستمر سالانه درباره وضعیت ناامنی غذایی و گرسنگی در آمریکا، وزارت کشاورزی آمریکا (USDA) از سپتامبر ۲۰۲۴ بیسر و صدا تهیه این گزارش را متوقف کرد.
… و بدین ترتیب اکنون نزدیک به دو سال است که مشکل گرسنگی در آمریکا حل شده است!
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی تاکید کرد: شهادت سید و سالار شهدای انقلاب اسلامی نه فراموش میشود و نه بخشیده میشود.
همزمان با آغاز مذاکرات ایران و آمریکا در زوریخ، بار دیگر موجی از روایتسازی و انتشار اخبار تأییدنشده در شبکههای اجتماعی و برخی رسانههای غربی شکل گرفت.
قرارگاه خاتمالانبیا اعلام کرد: چنانچه آمریکا قادر به کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدید را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.
رئیس جمهور شب گذشته با همراهی رضا رحمانی استاندار آذربایجانغربی در آیین معنوی شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در مسجد حضرت علیبنموسیالرضا (ع) ارومیه برگزار شد، حضور یافت.
Δ