قالیباف: ما هرگز نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها در یک قاب باشیم

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجی‌ها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمی‌شویم و ما فقط برای مذاکره می‌آییم.


دریافت
20 MB