نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
قائممقام عملیات شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از بازگشت کامل سرویسدهی در خط یک مترو از ساعت ۱۴ امروز، جمعه ۳ مردادماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، رضا حشمتی قائممقام عملیات شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه ضمن قدردانی از بردباری و همراهی شهروندان، بهویژه مسافران محترم خط یک در طول اجرای عملیات عمرانی، افزود: از ساعت ۱۴ امروز، سرویسدهی در خط یک بدون هیچگونه محدودیتی از سر گرفته میشود و تمامی ایستگاهها در این مسیر آماده ارائه خدمات کامل، ایمن و پایدار به شهروندان عزیز هستند.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامهریزی اولیه قرار بود این عملیات تا پایان روز جمعه ادامه یابد، تأکید کرد: با همت و تلاش شبانهروزی همکاران فنی و عملیاتی و بهمنظور بازگشت سریعتر به چرخه خدمترسانی به شهروندان، این عملیات عمرانی زودتر از موعد به پایان رسید و خط یک، پیش از زمان پیشبینیشده، به بهرهبرداری کامل بازگشت.
حشمتی ادامه داد: این عملیات، گامی اساسی در راستای ارتقا سطح ایمنی، افزایش پایداری شبکه و بهبود کیفیت خدمات حملونقل ریلی بهشمار میرود. خط یک که بیش از ۲۰ سال از آغاز بهرهبرداری آن میگذرد، نیازمند نوسازیهای بنیادی است که با برنامهریزی دقیق و اجرای گامبهگام در حال انجام است.
قائممقام عملیات مترو با بیان اینکه هدف اصلی، تکمیل این پروژه تا پایان تابستان سال جاری است، گفت: با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاهها که مطابق تجربه سالهای گذشته با افزایش چشمگیر مسافران مواجه خواهیم شد، تلاش داریم تا بتوانیم با تمام ظرفیت، خدماتی ایمن، منظم و باکیفیت به شهروندان محترم ارائه دهیم.
حشمتی در پایان از مسافران درخواست کرد: از این پس تا پایان شهریورماه، روزهای تعطیل و پنجشنبهها و جمعههای هر هفته، محدودیتهای احتمالی در سرویسدهی نیمه جنوبی خط ۱ را مد نظر قرار داده و طبق آن برای سفرهای خود برنامهریزی کنند.
میناب-حمله وحشیانه آمریکا به مدرسه «شجره طیبه» در میناب، نه تنها دیواری از آتش و خون بر پیکر معصوم کودکان کشید، بلکه پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برداشت و خنجری بر قلب معصومیت زد.
اردبیل- مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: با احیای مجموعه ورزشی علی دایی این ورزشگاه به قطب بینالمللی ورزش تبدیل خواهد شد.
بم – امام جمعه بم گفت: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، مصداق بارز یاری رساندن به جامعه است و ارزشی به مراتب بالاتر از ثواب ده حج دارد.
شاهرود- مدیر پایگاه انتقال خون شاهرود از صدرنشینی این شهرستان در اهدای خون در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: نرخ اهدای خون در شاهرود ۴۲ نفر به ازای هر هزار نفر است که یک و نیم برابر ملی است.
Δ