نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اقدام ایثارگرانه خانواده مرحومه ریحانه شاهرودی در اهدای اعضای بدن، گفت: اهدای اعضای این بانوی نیکاندیش، زندگی دوباره به پنج بیمار بخشید.
محمدحسن امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت درگذشت مرحومه محبوبه مزرابیان، مادر شاهرودی و مدیر مهد و پیشدبستانی «ریحانه شاهرود»، اظهار کرد: خانواده این بانوی نیکوکار در اقدامی انساندوستانه و ایثارگرانه، با اهدای اعضای بدن وی پس از تأیید مرگ مغزی، زمینه نجات و ادامه زندگی پنج بیمار نیازمند پیوند را فراهم کردند.
وی با بیان اینکه فرهنگ اهدای عضو، جلوهای ماندگار از نوعدوستی و مسئولیت اجتماعی است، افزود: این اقدام ارزشمند، علاوه بر نجات جان بیماران، پیامآور امید و تداوم زندگی برای خانوادههایی است که چشمانتظار پیوند عضو هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از این تصمیم بزرگ و خداپسندانه خانواده آن مرحومه، تصریح کرد: بدون شک این ایثار ماندگار در حافظه مردم منطقه ثبت خواهد شد و میتواند الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه باشد.
امامیان با تأکید بر اهمیت آگاهیبخشی در زمینه اهدای عضو، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن ارج نهادن به این اقدام انساندوستانه، یاد و نام این بانوی ایثارگر را گرامی میدارد و برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.
یاسوج-شهردار دوگنبدان از برنامهریزی برای تکمیل پروژههای عمرانی محله لبنان و ایجاد یک گذر فرهنگی و تفریحی با مشارکت سرمایهگذاران بخش خصوصی خبر داد.
مشهد- مردم مشهد برای یکصدوهفدهمین شب پیاپی با قدمهایی استوار و دلهایی سرشار از امید، بار دیگر روایت ایستادگی و همبستگی را در خیابانهای شهر زنده نگه داشتند.
قوچان- همزمان با عصر عاشورا مراسم خیمه سوزان جوانان هیئت نبوی در قوچان برگزار شد.
Δ