نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
ری-فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به «ناکامی دشمنان در جنگ اخیر» گفت: طرفهای مقابل به اهداف خود دست نیافتهاند و اکنون بیش از گذشته به دنبال مذاکره و آتشبس هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربانمحمد ولیزاده میگوید: تجربه جنگ اخیر نشان داد که حمایت مردمی و انسجام داخلی همچنان مهمترین پشتوانه جمهوری اسلامی در عرصههای نظامی و سیاسی است و همین پشتوانه باید در روند مذاکرات نیز مورد استفاده قرار گیرد.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران روز شنبه در حاشیه مراسم نخستین سالگرد «شهدای اقتدار» سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) و سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی در جریان جنگ اخیر نتوانستند به اهداف تعیینشده خود دست یابند و در نهایت با بنبست روبهرو شدند.
او با بیان اینکه «میز مذاکره ادامه میدان مبارزه است»، افزود: همانگونه که نیروهای نظامی در عرصه میدانی از منافع کشور دفاع میکنند، تیمهای دیپلماتیک نیز باید با تکیه بر اقتدار ملی و حمایت افکار عمومی، مطالبات و حقوق ایران را دنبال کنند.
ولیزاده همچنین خطاب به مذاکرهکنندگان کشورمان گفت: مردم به نمایندگان خود در عرصه دیپلماسی اعتماد دارند، اما تجربه گذشته باعث شده نسبت به تعهدات طرفهای مقابل با دیده تردید بنگرند.
به گفته او، هرگونه مذاکره باید بر پایه حفظ منافع ملی، عزت و استقلال کشور انجام شود.
این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنانش به مراسم گرامیداشت شهدای اقتدار اشاره کرد و گفت: در این آیین یاد ۱۰ عضو سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) که در روزهای نخست درگیریها جان خود را از دست دادند، گرامی داشته شده است.
به گفته او، این مراسم بهصورت مشترک با سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده و در مجموع از ۵۷ نفر از شهدای وابسته به دو مجموعه یاد شده است؛ افرادی که بخشی از آنان از شهرستان ری بودهاند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) همچنین حضور خانوادهها، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این مراسم را نشانهای از تداوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزشهای انقلاب دانست.
او تأکید کرد: حفظ یاد و آرمانهای کشتهشدگان، بهویژه در شرایط کنونی منطقه، بخشی از مسئولیت نهادهای حاکمیتی و اجتماعی است و ایران اسلامی مسیر خود را بر پایه «فرهنگ ایثار و مقاومت» ادامه خواهد داد.
بجنورد- نماینده ولیفقیه در خراسان شمالی با تأکید بر نقش نهادهای فرهنگی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار جهاد تبیین، مسئولیت مهمی در زمینه نهی از منکر در جامعه بر عهده دارد.
بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر توسعه دامنه مخاطبان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش میکند با حضور در عرصههای مختلف، پیام دین را به اقشار گستردهتری انتقال یابد.
سمنان- رئیسکل دادگستری استان سمنان با اعلام عزم جدی برای پیادهسازی سند تحول و تعالی قوه قضائیه، گفت: تکریم مراجعان و صیانت از حقوق شهروندی بدون هیچگونه اغماضی دنبال میشود.
مشهد- معاون عملیات سپاه امام رضا(ع) گفت: مسیر احتمالی تشییع رهبر شهید از مقابل بهشت رضا شروع شده و از لاین بزرگراه تا عوارضی مشهد و تا میدان عسکریه ادامه پیدا میکند.
Δ