نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
سمنان- سمنان در نشستی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان هفدهمین شهر دوستدار سالمند کشور انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در نشست شورای ساماندهی امور سالمندان استانداری سمنان که شامگاه سه شنبه به میزبانی سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، شهر سمنان به عنوان هفدهمین شهر دوستدار سالمند کشور انتخاب شد.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این نشست حضور داشت.
سید جواد حسینی، رئیس سازمان بهزیستی در این نشست، انتخاب سمنان به عنوان شهر سالمند کشور را تبریک گفت و اعلام داشت: مجموعهای از طرحهای نوآورانه و امیدآفرین را برای ارتقای کیفیت زندگی سالمندان این استان دیده شده است.
حسینی افزود: از امشب، شهر سمنان به عنوان هفدهمین شهر ایران در فهرست شهرهای دوستدار سالمند قرار میگیرد و این انتخاب، نقطه آغاز مجموعهای از اقدامات گسترده برای مناسبسازی شهری، ایجاد مراکز نشاط و توانمندسازی سالمندان خواهد بود.
وی با اشاره به نقش شهرداری در مناسبسازی فضاهای شهری افزود: با همراهی شهرداری سمنان تمامی خدمات لازم برای سالمندان در حوزه شهری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
میناب-حمله وحشیانه آمریکا به مدرسه «شجره طیبه» در میناب، نه تنها دیواری از آتش و خون بر پیکر معصوم کودکان کشید، بلکه پرده از چهره واقعی مدعیان حقوق بشر برداشت و خنجری بر قلب معصومیت زد.
اردبیل- مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: با احیای مجموعه ورزشی علی دایی این ورزشگاه به قطب بینالمللی ورزش تبدیل خواهد شد.
بم – امام جمعه بم گفت: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، مصداق بارز یاری رساندن به جامعه است و ارزشی به مراتب بالاتر از ثواب ده حج دارد.
شاهرود- مدیر پایگاه انتقال خون شاهرود از صدرنشینی این شهرستان در اهدای خون در سطح استان سمنان خبر داد و گفت: نرخ اهدای خون در شاهرود ۴۲ نفر به ازای هر هزار نفر است که یک و نیم برابر ملی است.
Δ