نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
علیرضا ایزدی نوازنده ویولنسل و از اعضای ارکستر «گلها» درگذشت.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ایزدی، نوازنده ویولنسل و از اعضای ارکستر «گلها» در سن ۹۲ سالگی درگذشت.
علیرضا ایزدی، متولد سال ۱۳۱۳، تحصیلات خود را در هنرستان موسیقی ملی به سرپرستی روحاله خالقی گذراند و از نخستین فارغالتحصیلان این هنرستان به شمار میرفت.
وی فعالیت حرفهای خود را از سالهای جوانی با حضور در ارکستر رادیو آغاز کرد. ایزدی همچنین در ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر رادیو تلویزیون ایران به فعالیت پرداخت و در اجراهای ارکستر «گلها» نیز حضور داشت. پس از انقلاب، در سال ۱۳۵۸ به اتریش مهاجرت کرد و تا پایان عمر در همان کشور اقامت داشت.
مراسم تشییع پیکر این هنرمند دوشنبه ۸ تیر، ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار میشود.
خبرگزاری مهر درگذشت علیرضا ایزدی را به خانواده وی و جامعه هنری کشور تسلیت میگوید.
نمایش «باران نمنم خواهد بارید» به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی تارا برزی روی صحنه تماشاخانه انتظامی میرود.
آژانس عکس ایران همزمان با برگزاری چهلوسومین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران، فراخوان «سومین جشنواره عکس تهران» را منتشر کرد.
نمایشنامه «ناامنی» به قلم هاله مشتاقینیا از سوی نشر نی منتشر شد.
گری اولدمن جایزه نماد طلایی جشنواره تلویزیونی ادینبورگ ۲۰۲۶ را دریافت میکند.
Δ