نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
بوشهر- رئیس اداره دامپزشکی گناوه از اجرای طرح پایش و نمونهبرداری تخصصی در مراکز تکثیر میگوی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضایینیا عصر چهارشنبه با تأکید بر اهمیت امنیت زیستی در صنعت آبزیپروری اظهار کرد: در راستای کنترل بیماریهای استراتژیک صنعت میگو، کارشناسان این شبکه با حضور میدانی در مراکز تکثیر، اقدام به نمونهگیری از پستلاروهای زنده کردند.
رئیس اداره دامپزشکی گناوه افزود: این آزمایشها با هدف تشخیص زودهنگام بیماریهای خطرناکی نظیر لکه سفید (WSSV) و نکروز حاد هپاتوپانکراس (AHPND) انجام میشود.
وی افزود: نمونههای اخذ شده در شرایط استاندارد و با رعایت زنجیره سرد به آزمایشگاه مرجع ارسال شدهاند تا سلامت محمولهها پیش از ورود به چرخه پرورش تضمین شود.
رئیس اداره دامپزشکی گناوه در پایان خاطرنشان کرد: پایش مستمر و انجام آزمایشهای دورهای، کلیدیترین اقدام برای حمایت از تولید پایدار و حفظ سرمایههای اقتصادی بهرهبرداران در صنعت شیلات است.
وزیر کشاورزی ایران و پاکستان بر افزایش همکاریهای دو کشور در بخش کشاورزی تاکید کردند.
اختلاف رویه دستگاههای اجرای در تعیین تکلیف برخی پروندههای اراضی، طرح های اقتصادی را متوقف کرده است.
قم- مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: به دنبال بازرسیهای مشترک این ادارهکل با دامپزشکی، ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و گوسفند فاسد و غیربهداشتی در یکی از واحدهای صنفی این استان کشف و معدوم شد.
تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران از اجرای طرح نظارت بهداشتی در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: ۴۵ اکیپ ثابت و سیار با حضور بیش از ۸۰ بازرس بر ذبح دامهای نذری نظارت خواهند کرد.
Δ