نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
رئیس جمهور ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت در منطقه، بر ضرورت تقویت و ارتقای روابط ایران و پاکستان در همه زمینهها تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفتوگو کرد.
رئیس جمهور کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت و تلاشهای شبانهروزی دولت پاکستان در راستای استقرار صلح و امنیت و پیشبرد روند مذاکرات جاری که منجر به توافق پایان جنگ شد، ابراز امیدواری کرد که دو کشور شاهد تحولات مثبت و ارتقای بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینهها باشند.
پزشکیان با دعوت از رئیس جمهور پاکستان برای سفر به ایران، تصریح کرد: ایران خانه دوم شماست و ما بسیار علاقمند به میزبانی از شما در تهران هستیم.
آقای آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار روابط دو کشور را تاریخی و مبتنی بر پیوندهای مشترک دینی و فرهنگی و همسایگی توصیف کرد.
رئیس جمهور پاکستان همچنین از مقاومت بیبدیل ملت ایران تجلیل کرد و افزود: این پیروزی بزرگ مایه افتخار جهان اسلام و کشورهای اسلامی است.
فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
باسم نعیم عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگوی تلفنی با سیدعباس عراقچی مواضع ثابت و راسخ جمهوری اسلامی ایران در قبال آرمان فلسطین و حمایت بیوقفه آن از ملت فلسطین را ستود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: اجلاس باکو فرصت مناسبی برای تبیین تحولات پس از جنگ رمضان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عازم باکو شد.
Δ