نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
اهواز – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: عبور از روزهای اوج گرما در استان بدون مشارکت آگاهانه مردم ممکن نیست و پایداری شبکه در گرو درک محدودیت ها و ظرفیت هاست.
علی خدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته مدیریت مصرف اظهار کرد: نام گذاری این هفته در تقویم کاری صنعت برق، فرصتی برای یادآوری یک حقیقت ساده است؛ تامین برق پایدار در استانی با شرایط اقلیمی خوزستان، یک کار جمعی محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در این روزهای بسیار گرم، تجهیزات شبکه تحت فشار مداوم هستند و همراهی مردم در مدیریت مصرف، دقیقا به معنای حفظ پایداری انرژی برای همه خانه ها و مراکز خدماتی است.
خدری با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف نباید تنها به معنای اعمال محدودیت دیده شود، تصریح کرد: هدف ما ایجاد یک همکاری دوطرفه است تا مردم بدانند که تغییرات کوچک در رفتار مصرفی، مانند مدیریت استفاده از لوازم پرمصرف در ساعات اوج بار از ۱۳ تا ۱۸ یا خاموش کردن کولرهای اضافی، مستقیماً از بروز نوسانات و قطعی های ناخواسته جلوگیری می کند.
وی با اشاره به اهمیت عدالت در توزیع انرژی بیان کرد: وقتی مشترکان در مناطق مختلف با رعایت الگوی مصرف، بار شبکه را کنترل می کنند، در واقع به هم نوعان خود در سایر مناطق کمک می کنند تا آن ها نیز از نعمت برق پایدار بهره مند بمانند و این همان جوهره همدلی است که در شرایط سخت تابستان خوزستان به یاری صنعت برق می آید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان ضمن قدردانی از صبر و همراهی مردم افزود: همکاران ما در بخش های فنی و عملیاتی به صورت شبانه روزی در حال پایش شبکه و رفع مشکلات احتمالی هستند، اما موفقیت در روزهای گرم پیش رو در گرو این است که همه، از اصناف گرفته تا مشترکان خانگی، خود را بخشی از جریان پایداری بدانند تا تابستان امسال با آرامش سپری شود.
بندرعباس- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان از کشف یک محموله لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش یکصدمیلیارد ریال از یک لنج باری در گمرک غرب استان خبر داد.
معاون حملونقل اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان البرز تشییع «قائد امت، رهبر شهید» خبر داد و گفت: تمامی ظرفیتهای استان برای خدمترسانی به زائران و برگزاری باشکوه آماده است
کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ازبرپایی گسترده موکبها و هیئتهای عزاداری درایام ماه محرم خبر داد و گفت:ازابتدای ماه محرم تاکنون حدود هزارموکب وایستگاه صلواتی در نقاط مختلف استان برپاشد.
شیراز- همزمان با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، کارکنان ادارهکل تبلیغات اسلامی فارس با حضور در تپه نورالشهدای شیراز و قرائت زیارت عاشورا با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.
Δ