نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که بعید است که دیگر هیچ آمریکایی جرات حمله به ایران را داشته باشد و تل آویو در این جنگ تنها خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت که این هفته منطقه شاهد تغییر در موازنه قدرت استراتژیک در خاورمیانه بود.
این رسانه صهیونیستی با طرح این ادعا که «اسرائیل تا کنون قویترین قدرت منطقهای بود»، اذعان کرد که تل آویو توانایی خود را برای تأثیرگذاری و شکلدهی به ویژگیهای منطقه خاورمیانه از دست داد.
معاریو تصریح کرد که تفاهمنامه ایران و آمریکا، تهران را به قویترین و تأثیرگذارترین قدرت منطقهای در خاورمیانه تبدیل میکند.
بر اساس این گزارش صهیونیستی، پیش از این نتانیاهو، ترامپ را متقاعد کرده بود که سرنگونی حاکمیت ایران امکانپذیر است و با عدم موفقیت در دستیابی به این هدف، سایر دستاوردهای جنگ کاهش یافت.
معاریو افزود که با گسترش دامنه جنگ، ایران در مختل کردن یک آبراه بینالمللی موفق شد و قدرت نیز آمریکا نتوانست بازگشایی تنگه هرمز را با زور تضمین کند.
این رسانه صهیونیستی تاکید کرد که نتانیاهو تلاش خواهد کرد تا از قابلیت انفجار صحنه لبنان برای ناکام گذاشتن مذاکرات استفاده کند که ممکن است تلفات ارتش و عدم امنیت در شمال را تشدید کند.
معاریو افزود: نتانیاهو ممکن است آمریکاییها را به تحمیل خروج ارتش رژیم اسرائیل از لبنان بدون هیچ امتیازی سوق دهد.
این گزارش در پایان اذعان کرد: پس از شکست این جنگ، بعید است که هیچ آمریکایی در آینده جرأت مقابله با ایران را داشته باشد و ما در این نبرد تنها ماندیم.
روزنامه گاردین نتانیاهو را بزرگترین بازنده توافق ایران و آمریکا دانست.
حزب الله لبنان در سایه استمرار اشغالگری صهیونیست ها در جنوب لبنان، تاکتیک های جدیدی را برای فرسایش دشمن و وارد آوردن تلفات انسانی و مالی به آن در عرصه میدانی به کار می گیرد.
وزارت دارایی چین استفاده از محصولات ساخت ۴۶ شرکت آمریکایی را ممنوع اعلام کرد.
رئیس جمهور آمریکا با مطرح کردن مجدد انتقادات خود علیه نخست وزیر ایتالیا بر آتش این بحران دو جانبه دمید.
Δ